www.anowi.fora.pl
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.anowi.fora.pl Strona Główna
->
Przegląd prasy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Kontakt
----------------
Regulamin
Informacje
SATYRA POLITYCZNA
Powitania i życzenia
----------------
Witajcie!
Polityka
----------------
Polityka w tle
Przegląd prasy
Szkiełko
W Tyle Wizji
Pogaduchy na każdy temat
----------------
Codziennik
Wątek filozoficzny
Ciekawostki znalezione w necie
Bawmy się
----------------
Kawały
Strefa śmiechu
Zagadki, zabawy i iluzje
Sztuka i poezja
----------------
Malarstwo, rzeźba, ...
Wiersze
Nasze wiersze i wierszyki
Archiwalne wątki
Co w trawie piszczy
----------------
Świat wokól nas
Starocie
----------------
trochę historii
Sport
----------------
Ciekawostki sportowe
Hobby
----------------
Muzyka
Książka
Film
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zosia
Wysłany: Czw 21:41, 30 Lip 2009
Temat postu:
Ja byłam od zawsze i jestem za Unią. Bardzo cieszyłam się z wyboru Polaków, a nawet co niektórych niedowiarków udało mi się przekonać i zagłosowali ,,za". Jak w każdym molochu, tak i w tym nie da się uniknąć błędów.
Mania
Wysłany: Czw 19:59, 30 Lip 2009
Temat postu:
Ja byłam p-w wstąpieniu do UE,a jeśli już byłabym "za" to na pewno w późniejszym terminie.Polska i jej społeczeństwo razem z władzą na czele nie były na to przygotowane.Wybór większości Polaków był jednak inny,właśnie dzięki niezbyt prawdziwej autoreklamie.Czy autoreklama przyniosła nam i czy przynosi wymierne efekty?Hm...musiałabym się nad tym głębiej zastanowić ale nie mam teraz głowy do tego.
manko
Wysłany: Czw 10:20, 30 Lip 2009
Temat postu:
mariag napisał:
Ale sami chcieliśmy do Unii...............dzięki reklamie
I to jest najlepsze podsumowanie tematu
Bez reklamy UE nie wiedzielibyśmy nawet o niej.
A z wydatków UE zostanie rozliczona przy następnych wyborach.
Na jednej szali położone zostaną sukcesy i osiągnięcia, na drugiej szali - klęski i potknięcia.
Ważne jest, która szala przeważy...
mariag
Wysłany: Czw 9:54, 30 Lip 2009
Temat postu:
Oj nie wiem Zosiu, czy te "święte krowy" z Europarlamentu coś , lub ktoś ruszy
Chyba, ze kataklizm
Jak można przyrównać wypasiona machinę urzędniczą Unii , do pięknej kobiety chcącej być atrakcyjna ? Kobieta zadbana nie musi się reklamować , jeżeli poniesie koszty "wstępnej obróbki" podkreślającej jej urodę
Odwrotnie jest z Unią ..................ale takie są zalety i wady globalizacji . Logika dysponowania budżetem może pozostawiać wiele do życzenia .
Ale sami chcieliśmy do Unii...............dzięki reklamie
Mania
Wysłany: Czw 9:43, 30 Lip 2009
Temat postu:
Manko-Zosia naprawdę trafiła z porównaniem.
Jesteśmy nie tylko my w Unii i wydatek na autoreklamę-to zbędny wydatek.To "przerośnięta" zagrywka polityczna na rynek pozaeuropejski,a pieniądze te można byłoby zainwestować na wznioślejsze cele.Jestem cała na NIE takiej "autoreklamie" UE.Efekty działania UE-to byłaby najlepsza autoreklama.
Zosia
Wysłany: Czw 9:25, 30 Lip 2009
Temat postu:
manko napisał:
Bo to byłoby tak, jakby kobieta oszczędzała na ciuchach, fryzjerze, biżuterii...
To są wydatki racjonalne i niezbędne dla kobiet które lubią zadbać o siebie. Gorzej by było, gdyby kobieta wydawała pieniądze na reklamę, w której by głosiła, - patrzcie, jaka jestem piękna w tej biżuterii. Tak właśnie zachowuje się Unia, która chwali swą biżuterię.
manko
Wysłany: Czw 8:56, 30 Lip 2009
Temat postu:
Zosia napisał:
Gdy ktoś wreszcie weźmie liczydła do reki i przeliczy wydatki na autoreklamę i wyborcy o tym się dowiedzą, to wierz mi Manko, że ,,polecą głowy". Racjonalne myślenie zawsze wygra, niż bezwartościowy szum medialny.
Pożyjemy, zobaczymy.
Bo to byłoby tak, jakby kobieta oszczędzała na ciuchach, fryzjerze, biżuterii...
Zosia
Wysłany: Czw 8:38, 30 Lip 2009
Temat postu:
Gdy ktoś wreszcie weźmie liczydła do reki i przeliczy wydatki na autoreklamę i wyborcy o tym się dowiedzą, to wierz mi Manko, że ,,polecą głowy". Racjonalne myślenie zawsze wygra, niż bezwartościowy szum medialny.
manko
Wysłany: Czw 8:25, 30 Lip 2009
Temat postu:
Zosia napisał:
Katolikowi nie trzeba reklamować osoby papieża, bo on go zna. Europejczykowi nie trzeba reklamować Unii Europejskiej, bo on w niej mieszka. Po co więc wydatki ponosić, gdy Unia dotknięta jest kryzysem?
To są naczynia połączone, z reklamy żyje pewna, wcale nie tak mała część społeczeństwa. Brak popytu w tym sektorze jakoś nie maleje, nawet w kryzysie. Widocznie musi się to opłacać reklamodawcom, skoro płacą za ten specyficzny "towar". Poza tym szeroko i z ogromnym skutkiem rozwija się propaganda (media Rydzyka są tego dowodem), widać to też jest potrzebne pewnym grupom społecznym. A gdzie jest popyt - automatycznie pojawia się podaż. Wszelkie urzędnicze ograniczanie tego mechanizmu (rynkowego przecież!) mija się z celem. Nawoływanie do zmian jednych grup spotka się z oporem innych. I w efekcie - po burzy medialnej - wszystko wróci do równowagi. Czy wiec ten daremny trud ma sens?
Zosia
Wysłany: Czw 7:56, 30 Lip 2009
Temat postu:
Katolikowi nie trzeba reklamować osoby papieża, bo on go zna. Europejczykowi nie trzeba reklamować Unii Europejskiej, bo on w niej mieszka. Po co więc wydatki ponosić, gdy Unia dotknięta jest kryzysem?
Raczej mi to przypomina zachowanie obecnego rządu, który głosi - trzeba zaciskać pasa i szukać oszczędności. W czasach kryzysu marszałkowie sejmu przyznali sobie większe premie, podobnie rozdał pieniądze podatników Drzewiecki i przyznał menedżerom premie od inwestycji, których jeszcze nie ma.
Podobnie ma się z rozdmuchanym aparatem biurokratycznym Unii. Szasta się tam pieniądzem.
Mania
Wysłany: Czw 0:08, 30 Lip 2009
Temat postu:
Manko-nie zgadzam się z Tobą.(Sorry-nie rozwinę tematu).
manko
Wysłany: Śro 22:54, 29 Lip 2009
Temat postu:
anowi napisał:
"Unia Europejska przeznacza miliony z pieniędzy podatników na autoreklamę - wynika z opublikowanego raportu szwedzkiej organizacji Timbro, która ostro skrytykowała UE za uprawianie europropagandy.
Signum temporis...
Dzisiaj bez swoistej reklamy nie działa wiele gałęzi przemysłu czy handlu. Sięgają po nią: i związki wyznaniowe, i organizacje społeczne, i nawet pojedyncze osoby szukające sponsorów dla swoich przedsięwzięć. Także partie polityczne budują swoją pozycję na reklamie wśród wyborców.
Toteż nie ma się co dziwić Unii Europejskiej, że i w tym temacie zaczyna działalność. A że UE jest olbrzymim organizmem - to i wydatki idą w miliony...
anowi
Wysłany: Śro 19:24, 29 Lip 2009
Temat postu: UE przeznacza miliony z pieniędzy podatników na autoreklamę
"Unia Europejska przeznacza miliony z pieniędzy podatników na autoreklamę - wynika z opublikowanego raportu szwedzkiej organizacji Timbro, która ostro skrytykowała UE za uprawianie europropagandy.
Timbro to liberalna organizacja typu think-tank, założona w 1978 roku przez Stowarzyszenie Szwedzkich Pracodawców. Wspiera wolny rynek, specjalizuje się w analizach, publikuje książki i raporty.
W raporcie Timbro podano liczne przykłady tego, jak instytucje unijne, zamiast obiektywnie informować o swojej pracy, wykorzystują pieniądze podatników do zaprezentowania wyłącznie zalet członkostwa.
UE sponsoruje m.in. kanały telewizyjne i radiowe, podróże i szkolenia dla dziennikarzy, a także wspiera organizacje, które działają na rzecz ściślejszej współpracy w ramach Unii.
Timbro: Unia popada w propagandę
Według Timbro ta strategia komunikacyjna podejmowana jest całkowicie świadomie i zmierza do tego, że UE nagina granice rzetelnej informacji i popada w czystą propagandę w sposób, który jak dotąd nie wzbudził krytyki, choć z pewnością nie byłby tolerowany w żadnym z poszczególnych krajów członkowskich z osobna.
Wśród przykładów wymieniono telewizję Parlamentu Europejskiego EuroparlTV, która została chłodno przyjęta przez wątpiących w jej obiektywność dziennikarzy. Firma, która odpowiada za prezentowane tam treści, zajmuje się również interaktywnym marketingiem na zlecenie Komisji Europejskiej.
Unia Europejska wspiera także kanał Euronews, który ma przedstawiać światowe wydarzenia "z europejskiej perspektywy". Tylko w roku 2009 Euronews otrzymał ponad 10 mln euro unijnego dofinansowania.
Równie kontrowersyjne są według Timbro sponsorowane przez Unię projekty dla młodzieży, której próbuje się wszczepić wspólną europejską tożsamość, aby w przyszłości ułatwić dalszą integrację polityczno-ekonomiczną w Europie.
"By wzmocnić poczucie wspólnoty, pięćdziesięciu nastolatków z różnych krajów członkowskich przez tydzień uczyło się szorować pokład statku w ramach projektu Obywatelstwo europejskie - uczymy się nad morzem (European Citizenship - by the sea we learn), na który przyznano prawie 40 000 euro z unijnego programu Młodzi i aktywni w Europie (Young and Active in Europe)" - piszą badacze.
Z kolei warunkiem uzyskania wsparcia finansowego przez szkoły, które zapewniają swoim uczniom mleko, było umieszczenie w stołówce szkolnej plakatu z flagą unijną i informacją, że mleko zostało dofinansowane przez Unię.
KE: Informacje powinny działać na korzyść unii
- Komisja Europejska sama zdecydowała, że prezentowane informacje nie muszą być obiektywne, lecz mają działać na korzyść Unii. To zdumiewające, ponieważ wiele referendów w ostatnich latach pokazało, że Europejczycy nie są skłonni zwiększyć kompetencji instytucji europejskich - mówi Philip Thomasson-Lerulf z Timbro, który przypomina, że obywatele Unii wielokrotnie odrzucali w referendach propozycje większej integracji.
Timbro zaapelowało na łamach dziennika "Dagens Nyheter" do premiera Fredrika Reinfeldta o interwencję w tej sprawie, zwłaszcza że trwające szwedzkie przewodnictwo w Unii Europejskiej daje Szwecji realną szansę zmierzenia się z problemem. Sprawa jest tym bardziej warta uwagi, że komisarzem odpowiedzialnym za strategię komunikacyjną UE jest Szwedka Margot Wallstroem."
PAP
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin