 |
|
 |
|
manko
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 7752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 278 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Pią 8:15, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Sol napisał: | Już przestałam szukać logiki w tym wszystkim
Czuję się jak na czeskim filmie, pamiętacie? co innego widać i co innego słychać
 |
Jak nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o pieniądze.
Interes budowy i eksploatacji autostrad - wbrew pozorom - wcale nie jest dochodowy. Zbyt niskie opłaty za przejazd powodują trudności z opłacalnością utrzymania autostrady - zbyt wysokie zniechęcają kierowców do korzystania z autostrad (zawsze jest do dyspozycji droga bezpłatna) i identyczny efekt finansowy. Dlatego nie ma chętnych do iwestowania w tej dziedzinie, rolę inwestora MUSI wziąć na siebie państwo. A jak tego ze względów doktrynalnych nie chce czynić - musi dopłacać lub udzielać ulg tym nielicznym inwestorom, którzy zdecydują się na biznes drogowy.
Sam jeżdżę z Bydgoszczy do Trójmiasta autostradą A1 (cena przejazdu 17,50 zł/90km) tylko w przypadkach wyjątkowych. Z reguły korzystam z normalnej drogi. Różnica w czasie przejazdu obiema trasami nie przekracza 15 minut. Podobnie jeżdżą inni kierowcy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|